Řůžovo-modrý Make-up

Ahoj,  Také máte potřebu nebo nutkání vyzkoušet něco nového z dekorativní kosmetiky co si pořídíte? Já 100% ano takový ten zvídavý hlásek ve...

Ahoj, Také máte potřebu nebo nutkání vyzkoušet něco nového z dekorativní kosmetiky co si pořídíte? Já 100% ano takový ten zvídavý hlásek ve mě, mě nebádá k tomu s tím něco stvořit. A proto jsem neodolala a musela vyzkoušet stíny z Haulu z Galaxieprani.cz. A tak jsem pro vás natočila Tutoriál na YouTube. Měl by vyjít v sobotu, tak doufám že se vám bude líbit. Používala jsem Stíny Astor Stay Perfect  vodě odolné stíny, odstín: 630 Lovely Doll, a také E-style matný stín, odstín: 02 Jeans.
Přidávám sem dvě fotografie aby jste věděli na co se těšit :).
 Vaše RedCat Lee        


                                                                          

You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images