Rok 2016

Ahoj. Tak jsem zpět a v plné ráži, jak jsem psala v minulém článku, chci od tohoto roku být aktivnější a hlavně pravidelnější. Takže v roce...

Ahoj.
Tak jsem zpět a v plné ráži, jak jsem psala v minulém článku, chci od tohoto roku být aktivnější a hlavně pravidelnější. Takže v roce 2016 očekávejte mnohem více článků, recenzí, tutoriálu i foto tutoriálu. Samozřejmě chci i vydávat mnohem více videí na YouTube. Jestli budete chtít tak budu natáčet i vlogy. Tak mi do komentářů napište zda by jste chtěli. A co vy myslíte si, že bude rok 2016 úspěšný a nebo ne?  Já si myslím, že spíše záleží na tom jaký my sami budeme chtít aby byl. Jinak trochu opožděně, ale předci jen Všechno nejlepší do nového roka, a ať je úspěšnější jak ten minulí.
Red Cat Lee

You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images