Make-up od Clinique

Ahoj, Chci se s vámi podělit o Radostné koupi makeupu od Clinique, který jsem si zakoupila když Clinique melo akci, při nákupu nad 2 500kč...

Ahoj,
Chci se s vámi podělit o Radostné koupi makeupu od Clinique, který jsem si zakoupila když Clinique melo akci, při nákupu nad 2 500kč sonicky kartáček zdarma. Tak jsem si tam udělala nákup, ten se skládal z dvou color pop rtěnek, cheek pop a makeup. Jedná se o makeup superbalance v odstínu 03 Ivory, který je fluidní bohužel nemá dávkovač, ale je možnost si jej dokoupit. O makeupu jsem si nečetla žádném recenze, ty jsem si četla až po koupi. Moje postřehy z používání jsou takové, že je to jeden z makeup které mám a nezalézá mi do vrásek, a skoro vůbec se mi neobtiskáva na oblečení, ani si ho nějak extra neotírám rukou, když jsem o ni např. opřena. Podle toho co jsem četl tak většině flekatí, a na některých místech i šupinkuje, s ani jedním jsem se nesetkala, což jsem ráda  jinak tento makeup je pro typ pleti 2-3 a to znamená pro normální až smíšenou. Toto je asi vše o tomto makeupu. Tak mi do komentáře dejte vědět jestli jste tento makeup zkoušeli a jakou s nim máte zkušenost.
S pozdravem
RedCat Lee

You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images