Haul

Tento Haul je z Galaxieprani.cz Už déle jsem tam koukala po nějaké kosmetice, a objednala jsem si nakonec pár kousků z oblasti dekorativní ...

Tento Haul je z Galaxieprani.cz
Už déle jsem tam koukala po nějaké kosmetice, a objednala jsem si nakonec pár kousků z oblasti dekorativní kosmetiky. Musím říct, že mi to přišlo opravdu rychle, a i komunikace s eshopem, byla vynikající.
Koupila jsem si tam 5 výrobků na rty, a 4 výrobky na oči.
Rty:
Rimmel-Lasting Finish Color Rush, odstín: 300 Viva Violet



Rimmel-Lasting Finish Color Rush, odstín: 210 Boom Chic a Boom


Rimmel-Lasting Finish-Rtěnka, odstín: 164 Tantrum

Maybelline- Color Sensational Lip Maker-Fix ny rty, odstín: 380 Plum Flushed

MayBelline-Babylips Color-Balzám na rty, odstín: Pink Lolita

Oči:
Urban Decay-Mono stín, odstín: Flipside

Astor-Perfect Stay Vibrant Eyeshadow- Vodě odolné stíny, odstín: 630 Lovely Doll

Astor-Perfect Stay-Oční gelové linky, odstín: 03 Beverly Hills
E-Style-Matt Touch-Matný oční stín- odstín: 02 Jeans


You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images