Recenze Paletek Urban Decay Gwen Stefani

Ahoj,  mám tu pro vás recenzi nových limitovaných paletek Gwen Stefani od Urban Decay. Na tuto kolekci jsem se moc těšila. Jako první se vr...

Ahoj,
 mám tu pro vás recenzi nových limitovaných paletek Gwen Stefani od Urban Decay. Na tuto kolekci jsem se moc těšila. Jako první se vrhnu na paletku očních stínu tuto paletku jsem dostala k vánocům a od té doby jí používám, jsem s ní velice spokojena, ale je mi nějak líto, že je to jen limitka. Co se týká pigmentace stínu je opravdu skvěla, líbí se mi ta velká škála nude odstínu jak matných tak se shimerem. Také se mi líbí jaké jsou tam barevné, tím myslím stíny v dolní části paletky. Stíny krásně drzí i bez podkladové báze, a ni se neslívají. Já je samozřejmě používala s podkladovou oční bází, asi jen abych se ujistila.


Urban Decay vydal ještě paletku tvářenek, která je opravdu super skvěla, je v ní šest "tvářenek". Z toho je tam alespoň mě to tak přijde, jeden bronzer světlejší, a také jeden rozjasňovač zlaté barvy. Ta pigmentace je opravdu mega, takže když náhodou zapomenu oklepat štetec tak pak celkem lituji, protože takovou sytost jsem snad u tvařenek neviděla, takže pracuji s nimi velmi opatrně a jemně. Dále jsou tam krásné tmavší a světlejší odstíny. Takže podle mě je tato paletka krásně poskládaná ale to si myslím i o té s očními stíny.

Jinak se mi strašně líbí to zpracování obalu, které vypadá opravdu luxusně, k paletce tvářenek jsem ještě dostala, rtěnku také od Urban Decay z Kolekce GS to v odstínu SpiderWeb, je krásně krémová a dost velký držák na rtech. Já jsem s touto kolekcí opravdu spokojena.



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Od Urban Decay jsem ještě nic neměla a až si něco pořídím, budu to nesmírně opatrovat :D

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je mám ještě v bublinkových foliích, aby se jim opravdu nic nestalo, zni to celkem šíleně, ale je tomu tak :)

      Vymazat

Flickr Images