Recenze Eshopu Norma Zlín

Ahoj, mám tu pro vás recenzi eshopu NormaZlín.cz. Chtěla jsem si objednat umělé přírodní řasy, od značky Ardell, a také nějaké tekuté rtěnky...

Ahoj, mám tu pro vás recenzi eshopu NormaZlín.cz. Chtěla jsem si objednat umělé přírodní řasy, od značky Ardell, a také nějaké tekuté rtěnky od značky Jordana, na které mám přichystanou recenzi. Tak jsem se rozhlížela po různých eshopech, až jsem našla NormaZlín. Musím uznat, že komunikace s eshopem, byla vynikající. Poštovné mají jen za 48 Kč což je super, jinak objednávala jsem v pátek okolo 14h a balíček mi přišel hned v pondělí. Balíček byl moc pěkně zabalen, a to i uvnitř bylo vyplněno papírem. Takže můj pocit z eshopu je takový, že je to moc dobrý eshop s výhodnými cenami, jinak bych vám ho doporučila a určitě z eshopu budu dále objednávat.
Děkuji za pozornost.
RedCatLee

You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images