Návrat

Ahoj Tak jsem zpátky, vím že to píšu jíž po několikáté, bohužel kvůli nedostatku času jsem blog utla. A co jinak jak jste oslavili Valentýn...

Ahoj
Tak jsem zpátky, vím že to píšu jíž po několikáté, bohužel kvůli nedostatku času jsem blog utla. A co jinak jak jste oslavili Valentýna ? Já se přiznám, že jsme na to s přítelem neměli moc času, jelikož on byl pracovně vytížen takže jsem si jen předali dárky a řekli si že to oslavíme jindy. Jinak jsem dostala krásné fialové tulipány, a k tomu bonboniéru. A jako největší překvápko byla paletka Urban Decay sada tvářenek od Gwen Stefany, a jednu rtěnku z této kolekce. Samozřejmě červenou. Chtěla bych udělat recenze a taky nějaké tutoriali, ale s těmi tutoriali to je takové na nic, protože když to točím foťákem tak tam nevidím, a několikrát jsem ani nenatáčela :D. Ale našla jsem ještě svou kameru ale mam s ní problém, že mi nechce číst žádnou kartu, a já si s ní nějak nevím rady.
Takže se můžete těšit na nějaké recenze a tutoriali.
RedCatLee


You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images