Novinky ve sbírce

Ahoj, dlouho nebyl žádný článek a tak jsem si připravila o novinkách v mé kosmetické sbírce. Jelikož jsem nedávno jela do Německa, a s...

Ahoj,

dlouho nebyl žádný článek a tak jsem si připravila o novinkách v mé kosmetické sbírce. Jelikož jsem nedávno jela do Německa, a samozřejmě by to nebylo jen tak, abych si tam nic nekoupila, většinou si tam koupím něco od Dior, a tuto návštěvu to byly hned tři věci, jedná se o dekorativní kosmetiku, a to o řasenku Addict IT-Lash, Nude Glow v odstínu 001 a rtěnku. Omlouvám se zda tu bude mnoho fotografií, ale mám ráda věci, které jsou takto fotogenické. Jinak se mi stal takový fail s tím že nevím jak Nude Glow použit, zda to řimíchat do makeup, či pod nebo nad makeup. Jinak se můžete těšit na super obsáhlý článek a i video o tom jak jsem byla na Interbeauty a především se bude jednat o haul. A jestli více co bylo na Interbeauty očekávanou novinkou v Evropě, tak asi už víte na co se můžete těšit.
S pozdravem
RedCatLee

You Might Also Like

2 komentářů

Flickr Images